Przedszkole | jadłospis

Jadłospis 16-20.09.2019

PONIEDZIAŁEK

  • Śniadanie: chleb orkiszowy (100g), masło (10g), ser żółty (30g), pomidor (10g); herbata z hibiskusem (200 ml) , owoc sezonowy (100g)
  • Obiad: krem z dyni z grzankami razowymi (200ml/10g), gulasz z indyka (120g), brokuły na parze oprószone sezamem (70g), kuskus (130g), kompot (200 ml)
  • Podwieczorek: bułeczka pszenna (50g), pasta rybna (50g), ogórek kiszony (10g); herbata z dzikiej róży (200 ml)

ALERGENY: gluten, mleko, jaja, seler, sezam, orzechy

 

WTOREK

  • Śniadanie: chleb słonecznikowy (100g), masło (10g), jajecznica ze szczypiorkiem (50g), papryka w słupkach (10g); herbata żurawinowa (200 ml), owoc sezonowy (100g)
  • Obiad: zupa pomidorowa z kaszą jaglaną (200 ml), pieczone udka z kurczaka bez kości (70g), surówka z selera z rodzynkami (70g), ziemniaki (130g), kompot (200 ml)
  • Podwieczorek: chałka (50g), dżem wiśniowy (10g); kakao (200 ml)

ALERGENY: gluten, mleko, seler, jaja, orzechy

ŚRODA

  • Śniadanie: chleb pszenno-żytni (100g), masło (10g), szynka wiejska (30g), ogórek świeży (10g); herbata z owoców leśnych (200 ml), owoc sezonowy (120g)
  • Obiad: żurek z ziemniakami (200 ml), makaron razowy świderki z warzywami i prażonym słonecznikiem (150g/80g/10g), kompot (200 ml)
  • Podwieczorek: ciasto z owocami (70g) – wypiek własny; herbata z hibiskusem (200 ml)

ALERGENY: gluten, mleko, seler, orzechy

 

CZWARTEK

  • Śniadanie: płatki kukurydziane z mlekiem (30g/200 ml), chleb graham (75g), masło (7g), powidło śliwkowe (10g); herbata z hibiskusem (200 ml), owoc sezonowy (120g)
  • Obiad: zupa koperkowa z lanym ciastem (200 ml), gołąbki bez zawijania z sosem pomidorowym (180g/50g), kompot (200 ml)
  • Podwieczorek: dip twarożkowy (50g), marchewka w słupakch (30g), pieczywo chrupkie (20g); herbata z dzikiej róży (200 ml)

ALERGENY: gluten, mleko, seler, jaja, orzechy

 

PIĄTEK

  • Śniadanie: chleb wieloziarnisty (100g), masło (10g), ser żółty (30g), papryka w słupkach (10g); herbata malinowa (200 ml), owoc sezonowy (120g)
  • Obiad: zupa kalafiorowa z makaronem (200 ml), kotlecik jajeczny (70g), marchewka z groszkiem (70g), ziemniaki (130g), kompot (200 ml)
  • Podwieczorek: jogurt naturalny z bananem i nasionkami chia (150g), wafle ryżowe (20g); herbata z owoców leśnych (200 ml)

ALERGENY: gluten, mleko, jaja, seler, ryby, orzechy